فروش کارتن پلاست در اصفهان

آیا میدانید ورق کارتن پلاست چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ آیا میدانید کارتن پلاست و کارتن میوه صادراتی چه مصارفی دارد و در چه مواردی از آن استفاده میشود؟ آیا شما میدانید کارتن مقوایی را باید از کجا بخریم؟ فروش کارتن پلاست در اصفهان به چه صورت است؟ نقدی یا اقساطی؟

کارتن پلاست ورقی به شکل کارتن از جنس پلاستیک(پلی پروپیلن) است که با استفاده از فرآیند اکستروژن تهیه می شود ورق کارتن پلاست از دو ورق مسطح خارجی تشکیل شده است که به موازات هم و به وسیله صفحات عمودی به یکدیگر متصل شده اند.

کارتن

ویژگی های ورق های کارتن بسته بندی زغال که باعث محبوبیت این محصول در بین بسیاری از مردم شده است عبارتند از: مقاومت دربرابر ضربه و دمای تا 60 درجه، سبکی و انعطاف پذیر بودن آن که خود می تواند دلیل انتخاب این محصول توسط بسیاری از اشخاص باشد، کاملا بهداشتی و دارای قابلیت شستشو، مقاوم در برابر رطوبت و آب و همچنین دارای قابیلت چاپ بر روی ورق ها.

این ورق ها در ضخامت ها و رنگ های متنوعی برای فروش در بازارهای شهرهای زیادی از جمله اصفهان موجود هستند ورق های کارتن پلاست اغلب مصارف صنعتی و تبلیغاتی دارند و برای بسته بندی های اقلام متفاوت استفاده می شوند.